Ogrenci günlügü

, , 4 Comments

Sukurler olsun su gunude atlattim..
Ya ama ben dün 2de yatmistim ! Ders çaliscam diye.. ve bu sabah okula geç kaliyordum..
Hazirlanip evden cikmak icin saatlerini harcayan biri olaraktan , 10 dakkada nasi hazirlanip ciktim hayretler icerisindeyim.
O kabustan bu kabusa atlarken bir baktim saat 07:10 ‘ isyeeeeaaan ‘ diye ciglik atarak ranzamdan yere çakildim. Ustumu degistirmedim , götüme bi kot geçirip , çantami hazirlayip dislerimi firçalayip dolaptanda iki mandalin bi elma alip ciktim evden.. Uyku semesi nasi merdivenlerden indimde otobuse bindim hic birini hatirlamiyorum..
Ya o kadar çalistim lan , sinav kagidinin yarisi bos kaldi aq.
Coh salaksin kizim sen diyip bosverdim herseyi.. Zaten kopyalarda bi ise yaramadi. Hem uykum vardi benim canim hih.
Sinav sonrasi bide bizim inekler basliyolar bidi bidi bidi yok su sorunun cevabi suydu yok otekininki buydu diye konusmaya..
Hayir sohbete katilacamda , ben  hiç onlar gibi yapmiorumki .. Moralimi bozmaktan baska biseye yaramiyolar yani.

Neyse zaten ben bu hafta sonu da diger haftasonlari gibi asosyal takilmaya karar verdim ne birini nede biryeri goresim var. Yatagimda battaneyi uzerime çekmis film felan takilirim artik telefonumuda kapattim ( hos cok arayan var ya ahahahah ) yoh yaa bugun aslinda ben disari cikcaktim arkideslerle ama cikasim yok soyledimde onlara gelmicem diye ama yemio bunlar eeeh tabi kim saçmalayipta milleti guldurcek tabiside ben ! 😀 o yuzden arayip duruolar offf gelmicem iste lan gelmicem ! rahat birakin beni !
Matematik bana cok fena giris yapti ondan halsizim .. Zaten ben hep halsizim , sanirim uyusam geççek..
Gecicekte cuma aksami uyunurmu yaaa ?
Uyumamam gerek.
Uyumucam.;
Uyum..
Uyu..
Horrr (  ve yanaktan kulaga dogru suzulen salya .. )

 

4 Responses

  1. Cemre

    Ocak 20, 2012 7:47 pm

    hayat size güzel,
    bizim yarın sınavımız var ve tüm hafta boyunca devam edecek; göz altlarımızdaki şişiklikler merdiven oluşturmuş 'isyaaaeen' edemiyoruz,sizin yaptığınıza bakın.
    kalleşlik denir buna.

    Cevapla
  2. kubranil

    Ocak 21, 2012 1:21 am

    tabi canim tabi hayat bize güzel bizim sanki butun gun okulumuz yok bizim sinavimiz yok dimi ;( ayda yilda bi sinav haftaniz oluo oh bitio geçip gidio bizim her hafta sinav beeee banane iste ISYEEEEEAAAAAAAAN

    Cevapla

Leave a Reply